Direktlänk till inlägg 8 oktober 2013

jobbigt

Av 1one - 8 oktober 2013 12:07

fan det är jobbigare än man tror, det är fortfarande mycket tankar som går runt i huvudet, jag tycker ju fortfarande om personen, det va en underbar tjej liksom, så speviell på så många sätt, det går inte ens att beskriva, och att mista en su underbar och speciell person är alltså något av det värsta jag varit med om i hela mitt liv, jag bara hoppas och ber att det kommer lössas sig en vacker dag och att vi kommer mötas igen, kan se hennes ögon framför mig och hennes leende, wow!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 1one - 6 oktober 2013 22:22

hej alla där ute,    dagarna fortsätter att vandra ivägg i sin egna takt, just nu är dom bara långa och jobbiga, det är tufft, ni alla som har vart med om samma sak vet vad jag pratar om, den här känslan, klumpen i magen, illa mående, almänt virr...

Av 1one - 3 oktober 2013 04:25

För 9 månader och 2 dagar träffade jag den underbarsta personen som jag någonsin träffat, hon hade det där extra som man letar efter  som man aldrig hittar hos tjejer längre, jag föl direkt, jag viste att det va den rätta, så jag satsade allt, jag gj...

Presentation

HEJ!
fan va roligt att du tittade in, hoppas det jag skriver verkligen träffar just dig mitt i hjärtat, för det är det den här sidan handlar om.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards